רונן חצור

רונן חצור, יו"ר

רונן חצור הינו יזם נדל"ן ואיש עסקים בעל פעילות עסקית ענפה ומכובדת בישראל. חצור ייסד יחד עם אינג' גיל וינלס, את קיו נדל"ן מקבוצת חצור וינלס ומשמש כבעלים ומנהל בחברה.

חצור, נכדו של האדריכל והמהנדס הידוע מר משה בן חורין (גינזבורג), ממקימי תנועת האצ"ל, גדל וחונך על ברכיו של סבו שהיה הדמות הדומיננטית והמכוננת בחייו. לדברי חצור, סבו היה לו "למורה דרך", ממנו ספג את מורשתו לפעול תמיד ביושר ובהגינות להשגת יעדיו בחיים ואת אהבתו לענף ולמקצוע.

חצור שירת כקצין במלחמת לבנון הראשונה ולאחר שחרורו יצא לשירות בחו"ל. עם סיום תפקידו נשאר בחו"ל והחל לפעול בשנת 1987 ביזום עסקאות נדל"ן בחו"ל. במקביל, השלים את לימודיו האקדמאים באנגליה לתואר ראשון ושני בכלכלה ומנהל עסקים. בשנת 1994, שב לישראל והחל את פעילותו הנדל"נית בארץ.

חצור ידוע בענף כמי שבנה את עסקיו לבד ובמו ידיו. שותפיו והקרובים אליו המכירים את סיפור חייו, יעידו על נחישותו ואומץ ליבו ביזום עסקאות נדל"ן מורכבות, תוך שהוא מפעיל זהירות ושיקול דעת ומוביל מהלכים יזמיים מאתגרים, כדרכו תמיד בחיוך, בכבוד ובדרכי נועם.

משנתו בחיים של חצור היא: "קודם כל תהיה בן אדם", הדרך בה הוא הולך והערכים עליהם גדל והתחנך חשובים לו ויקרים לו מאוד, לא פחות מהתוצאות העסקיות. חצור ידוע כאדם קשוב ורגיש לאנשים סביבו, לרצונותיהם וצורכיהם. חצור פועל רבות לסיוע לילדים ולמשפחות חלשות, לשיקומם וחזרתם כאנשים חזקים התורמים בחזרה לחברה הישראלית.

יכולתו היצירתית לחשיבה "מחוץ לקופסה", מסייעת לו למצוא פתרונות למיזמים מורכבים – כאלו שרבים אחרים מוותרים עליהם. חשיבתו מסייעת בידי קבוצתו ושותפיו להגיע לתשואות יפות ובין הפרויקטים הרבים שלו: מתחמי מגורים, מתחמי התחדשות עירונית רבים בשותפויות עם חברות שונות כמו תדהר בניה ואקרו נדל"ן ומתחמי מסחר ודיור מוגן.